Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

fredag 7 november 2014

Bästa kreditkortet - beställer hem 2 nya biobiljetter


Innan jag skaffade mitt kreditkort så kollade jag runt en massa och letade fram det kort som passar mig bäst. För mig vart det bästa kreditkortet för mig från Supreme Card. Du får en 1 poäng för varje krona du handlar för och sedan kan du köpa saker, presentkort, tidningsprenumerationer och biobiljetter. Jag älskar filmer och gå på bio så jag brukar alltid beställa hem biobiljetter. Funderar på att även få en gratis prenumeration hos Privata Affärer och det kostar då mig runt 45 000 i poäng. Det finns en massa andra bra kort och det lönar nog sig att jämföra. Jag vet att OKQ8 har väldigt bra villkor, där de betalar ut poängen i pengar om jag minns rätt. Kolla in sidan bankbetyg och hitta just ditt bästa kreditkort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du är intresserad av privata affärer och bio kanske det här kan vara intressant:

http://kampanj.bonniertidskrifter.se/privataaffarer/EXTERNA/borspodden/?utm_source=egensajt&utm_medium=sajt&utm_campaign=PAF

//R