Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

torsdag 20 november 2014

Tilldelning 50 st Klövern Preferensaktier - höjer utdelning med 803 kr

Jag hade tecknat mig för 100 st Klövern Preferens Aktier, fick hälften av dem. Resterande pengar placerade jag på 66 st Castellum och höjer därmed min utdelning med 500 kr från Klövern Pref och 303 kr från Castellum. Min jakt på utdelning fortsätter och planen på att återinvestera utdelningar på Castellum håller jag fortfarande fast vid så länge kursen är under 125 kr.

2 kommentarer:

Christoffers Investeringsblogg sa...

Jag ansökte om 400st och fick 200st. Blir nog aktuellt att fylla på fler framöver. Kanske sjunker kursen tillbaka när folket säljer och tar snabba vinster?

Har lagt in dig i min blogglista nu.

SparaKlokt sa...

Låter bra!

Jag lär nog inte köpa några fler. Tänkte teckna Hemfosa Preffar också.