Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

torsdag 21 maj 2015

Tecknar nya preferensaktier Volati AB - direktavkastning 7,5%




Jag har anmält mig att teckna 200 st Volati preferensaktier som ger 7,5% direktavkastning per år. Det har gått väldigt bra med dem preffar som jag varit med i början. Preffar är så upphaussade och kursen lär stiga första handelsdagarna och då ska jag sälja av dem.

Söker ni efter att bygga bästa utdelningsportföljen 2022 så är den här sidan de bästa du kan komma till.

Har ni anmält er?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sugen men jag kan för lite om preffar för att förstå hur det fungerar....

SparaKlokt sa...

Se länken.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Preferensaktie

http://lundaluppen.blogspot.se/2014/01/svenska-preferensaktier.html

Orderdjup sa...

När börjar volati handlas?

Anonym sa...

Under teckningskurserna så här långt

patialalegitimate sa...

LOAN OFFER TO SERIOUS PEOPLE
Do you need a quick loan?
Have you been denied a bank loan?
Do you need a loan during this pandemic?
interest rate of 2% no matter your location
Do you need a loan to solve your financial problems?If so, then you are in luck because my company lends for a short time and the interest rate is low. If you are interested, Kindly reply to us at (Whats App) number:+919394133968 patialalegitimate515@gmail.com Mr Jeffery.