Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

torsdag 7 juni 2012

Köksluckor

Jag har tänkt på om byta köksluckor är ett spartips och/eller investeringstips. Det är så att innan jag köpte min ny produktion i Solna, bodde jag i en lägenhet som var byggd nån gång under 60 talet. Några månader innan försäljningen hade jag funderingar om att renovera köket (flytt planer fanns då inte)

Jag hade kontakt med ett flertal företag dels för att se utbudet men även för att få ner priset. Efter att flera säljare kom och visade sina köksluckor bestämde jag mig för ett av företagen.

När det väl var dags för försäljning poängterade mäklaren att det "nya" köket kunde höja priset och att det även blev en liten budgivning vill jag både tro på att byta köksluckor är både ett spartips då man inte behöver renovera hela sitt kök men kan även vara ett investeringstips.

Jag bjuder på lite gratis reklam då Mälarkök skötte sig fläckfritt.

Inga kommentarer: