Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

fredag 16 april 2010

SparaKlokt gratis PPM förvaltning just nu över 1 miljon !


Just nu har jag totalt 24 PPM portföljer som jag förvaltar och dessa har just nu ett totalt värde på 1 076 739 kr. Ovan kan ni se de 10 största depåerna. De folk som jag hjälper är släkt, bekanta, vänner, arbetskamrater och även personer som jag inte känner, som har hört av sig via bloggen. Så det känns väldigt roligt. De har haft en snittavkastning på mellan 2-7% per år och jag har haft en snittavkastning på 8% per år och då har jag inte varit aktiv så länge, utan bara senaste 1,5 åren.


För er som inte har jättekoll på sina PPM fonder och skulle vilja att någon gör det åt dem, så kan jag gärna hjälpa er. Du får gärna maila mig sparaklokt@gmail.com om du är intresserad så berättar jag mer. Jag har även referenser som jag kan ordna. Målet är att ha ett eget PPM förvaltningsbolag i framtiden.

Inga kommentarer: