Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

onsdag 8 februari 2012

Hur får man tiden att räcka egentligen..

Den här veckan har jag min dotter och idag drog vi direkt till McDonalds efter dagis, sen gick vi och handlade mat och sånt. Kom hem och städade lite och la in allt man köpt i kylskåpet. Sen var det läggdags för min dotter....
Förstår inte hur alla ensamstående kan hinna med allt. Jag har i alla fall min dotter varannan vecka och hinner göra andra saker när jag inte har henne. Nu sitter jag och kollar på Milan-Juventus matchen med brorsan och kusinen och precis vid skrivande stund sätter Juventus in ett läckert mål. Nu när jag nu tänker efter så har jag ändå hunnit med rätt mycket idag, har tom skrivit i bloggen :)...En sak till bara, hur fan ska man orka att jobba tills man är 75år......

2 kommentarer:

Y sa...

Det blir väldigt svårt för Sverige att finansiera 35+ år långa pensioner i framtiden.

SparaKlokt sa...

Man får se till att sparaklokt så att det inte blir så för en...