Jag bloggar numera på www.sparaklokt.se

Sidor

onsdag 30 januari 2013

Bästa Budgetprogrammet


 


Det bästa budgetprogrammet som finns ute på marknaden är Smartbudget. Jag själv använder plustjänsten av Smartbudget som kostar 199 kr/år. Det har jag gjort sedan februari 2012 och kan säga att den är verkligen prisvärd. Programmet är riktigt grymt gjort och väldigt enkelt att använda. Du får en snabb överblick över hela din privatekonomi. Du får en översikt på ditt saldo, lån och hur mycket du faktiskt har spenderat. Det går även att lägga upp en hushållsbudget och planera privatekonomin ännu bättre. Jag har själv kunnat se exakt vart mina pengar försvinner och därav gjort förbättringar på vad jag kan spara in på. Den är givande att använda och har snygga grafer, diagram mm. Programmet har även fått pris från Internetworld ”En av Sveriges 5 bästa finanstjänster 2011 och 2012”.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag använde smartbudget ett tag och har testat flera olika, sen gick jag över till "you need a budget". Riktigt guldprogram. De har fått med allt. Kika in det!

SparaKlokt sa...

Hej Dalecarlian,

Jag loggade in och kollade igenom det. Det ser bra ut, men jag föredrar smartbudget. Den är nog den bästa budgetprogrammet för den svenska marknaden.

Kampen mot index sa...

Intressant program :)